Premium sponsor


Modis maakt deel uit van ‘s werelds toonaangevende partner voor HR-oplossingen, de Adecco Group, die 35.000 medewerkers en consultants in dienst heeft en meer dan 6.000 klanten bedient in 18 landen wereldwijd. Met meer dan 20 jaar ervaring heeft Modis een reputatie opgebouwd als een toonaangevende expert in IT- en engineering-oplossingen die de expertise en het netwerk van professionals van de Adecco-groep samenbrengt in verschillende sectoren. 

 Door lokale expertise te combineren met een ongekend wereldwijd bereik, leverModis de innovatie voor hen klanten en bieden ze end-to-end oplossingen; Als wereldleider in professionele oplossingen voor IT, engineering en life sciences leveren ze flexibele end-to-end oplossingen voor hen klanten, waaronder professioneel personeel en consulting, projectdiensten, managed services, maatwerkoplossingen en outsourcing projecten. 

Bedrijfsprofielen Premium
Bedrijfsprofielen Premium


Ensior is dé specialist in Business Intelligence (BI) met al meer dan 16 jaar een zeer indrukwekkende staat van dienst. Ensior, afgeleid van het engelse woord ensure, geeft organisaties rust door gestructureerd inzicht in de prestaties van haar processen en medewerkers. Ensior’s commitment aan kwaliteit en onze pragmatische aanpak hebben geleid tot onze succesvolle reputatie in de verschillende marktsectoren waarin we werkzaam zijn. 

 Ensior consultants zijn zeer ervaren en toegewijde vakmensen die hun uitgebreide BI-expertise combineren met diepgaande branchekennis. Ensior consultants hebben passie voor hun vak. Gecombineerd met de meest toonaangevende en innovatieve BI-tools, gevestigde methodieken en onze manier van werken, maakt dat Ensior dé leverancier van excellente Business Intelligence oplossingen. 


Mprise (est. 1991) is gespecialiseerd in Dynamics NAV, Dynamics AX en Dynamics CRM. Drie afzonderlijke softwareapplicaties die de bedrijfsprocessen van veel bedrijven in een grote verscheidenheid van sectoren ondersteunen. Mprise ondersteunt meer dan honderd bedrijven die deze applicaties gebruiken. Mprise wordt gedreven door de volgende kernwaarden: 

  • Vakmanschap. Mprise hecht grote waarde aan permanente educatie van hun werknemers. Mprise-medewerkers maken vrij gebruik van de Mprise Academy en elke medewerker krijgt een jaarlijks budget om zichzelf te ontwikkelen door externe training op zijn vakgebied of in vaardigheden.
  • People-georiënteerd. Mprise waardeert mensen. Mprise gelooft dat haar werknemers het meest waardevolle bezit van het bedrijf zijn, vanwege hun kennis en vaardigheden. Ze werken samen met dekeyusersvan klanten om waarde toe te voegen aan softwareapplicaties. Uiteindelijk gaat het allemaal om de key-users en eindgebruikers van hen klanten, omdat ze het werk moeten doen. Daarom zorgt Mprise ervoor dat ze de ICT-ondersteuning krijgen die ze nodig hebben. We ondersteunen in de eerste plaats geen bedrijfsprocessen, maar we ondersteunen klantgebruikers van Dynamics NAV-, AX- of CRM-applicaties, gericht op ieders verantwoordelijkheden. 
Bedrijfsprofielen Premium
Bedrijfsprofielen Premium


Hillstar is gespecialiseerd in het omzetten van gegevens in bruikbare inzichten met Power BI. Hillstar  ontwikkelt rolgestuurde analyses om de prestaties te verbeteren. Het is niet alleen tooling die uw BI-project succesvol zal maken. Het is een manier van denken en werken. Hillstar helpt u een datagedreven bedrijf te worden om complexe zakelijke vragen te beantwoorden. 

 Met hun ‘of the shelf‘ BI-oplossing voor Microsoft Dynamics AX, NAV en D365 FO en Business Central kunnen ze in korte tijd een complete omgeving implementeren. Door ERP, WMS en bijvoorbeeld CRM te combineren, krijgt u dat 360 graden-beeld dat u zoekt. 


AmberScript is gespecialiseerd in het ontwikkelen van zeer nauwkeurige spraakherkenningsmodellen in talen zoals Nederlands, Duits, Engels, Zweeds en andere. De transcriptie-editor van AmberScript werd opgericht in 2018 en groeide snel in heel Europa. Met de gegevens en inzichten die zijn gegenereerd met deze tool is AmberScript in staat om spraakherkenningsmodellen te ontwikkelen die precies kunnen worden aangepast aan de behoeften van klanten, welke veruit beter presteren dan concurrenten zoals Google, Amazon of IBM. 

 Spraakherkenning kan worden gebruikt om gesprekken op grote schaal om te zetten in tekst. Voor marketingmanagers en datateams betekent dit dat de echte stem van de klant kan worden ontgrendeld. 

– Wat vertelt uw klant uw contactcentrum? 

– Welke onderwerpen zijn onduidelijk in uw marketingcommunicatie? 

– Hoe reageren uw servicemedewerkers? 

Zeer nauwkeurige spraakherkenning in combinatie met geavanceerde data-analyse, text-mining en Natural Language Understanding kunnen worden gebruikt om deze vragen te belichten. 

Bedrijfsprofielen Premium